top of page

FAQ

  • Kan jag lägga in en bild, video eller gif?
    Ja. Följ de här stegen för att lägga till media: Gå in i appens inställningar Klicka på Hantera frågor Skapa eller välj den fråga du vill lägga media till När du redigerar ditt svar, klicka på video-, bild- eller gif-ikonen Lägg till media från ditt bibliotek och spara
  • Hur lägger jag till nya frågor och svar?
    Följ de här stegen: Klicka på 'Hantera frågor' Från översikten klickar du på 'Lägg till ny' och väljer 'Fråga och svar' Tilldela varje ny fråga en kategori Spara och publicera Du kan alltid redigera dina frågor och svar, ändra ordning på dem och välja andra kategorier.
  • Hur gör jag för att ändra eller ta bort "FAQ"-rubriken?
    Du kan ändra rubriken från fliken Inställningar i appen. Ifall du inte vill visa rubriken är det bara att inaktivera den under 'Info att visa'.
  • Vad är en FAQ-sektion?
    En FAQ-sektion kan användas för att snabbt ge svar på vanliga frågor om ditt företag, t.ex. "Vart levererar ni?", "Vad är era öppettider?" eller "Hur gör jag för att boka?". En sådan här sektion är ett bra sätt att hjälpa folk navigera på hemsidan och kan till och med förbättra din SEO.

Är du med på listan?

Gå med och få exklusiva erbjudanden och rabatter

Tack för ditt meddelande!

Företag

Beauty Line Sweden AB 

Org nr: 5592816325

Bankgiro: 5630-3373

Swish: 1234738480

Vår butik

Kungsgatan 20

632 18 Eskilstuna

Sweden

Kundtjänst

Tel: 01 01 550 474
E-post: info@nordicline.se

Skönhetsleverantör

  • Instagram
  • Facebook

© 2022 av Milad Alagedi

milad@nordicline.se

bottom of page